Preț: 820 Lei
Locuri disponibile: 16
Locaţie: București, 7-15 Strada D. I. Mendeleev, Romania
Dată: 20 Iunie 2018 - 21 Iunie 2018
Dată limită înscriere: 19 Iunie 2018
Traineri:

Emilia Cernăianu, MBA

Scurtă descriere:

Training de Comunicare în Companii

Scurtă prezentare:

Acest curs pune un accent mai mare pe aspectele mai specifice ale comunicării:

  • diferenţele de gen în comunicare
  • comunicarea în situaţii de conflict
  • comunicarea cu membii echipei cu comportamente specifice (gen - pasiv-agresiv) etc.

Cursul de comunicare este dedicat companiilor cu echipe eterogene, care foarte des au conflicte, care nu au o baza de fapt, decît perceperea, comunicarea diferită a membrilor echipei. Cursul livrează o serie de exerciţii practice şi jocuri de rol, pentru că participanţii să realizeze care sunt factorii ce influenţează eficientă comunicării, atît în organizaţie, cît şi în alte medii. În urmă cursului veţi rămâne cu o experienţă memorabilă, veţi constata o îmbunătăţire a atitudinii colegilor, faţă de o comunicare eficace şi o ascultare activă.

Obiectivele cursului:

După parcurgerea acestui seminar, cursanţii vor fi capabili:

  • să identifice şi să definească factorii care influenţează modul în care se desfăşoară comunicarea
  • să identifice posibilele bariere de comunicare şi cauzele acestora
  • să definească comportamentele adecvate unui climat deschis de comunicare într-o organizaţie
  • să-şi îmbunătăţească atitudinea faţă de o comunicare eficace şi o ascultare activă

Tematica:

  • schemă procesului de comunicare
  • tipuri de comunicare
  • ascultarea activă
  • factori psihologici ai comunicării
  • comunicarea verbală şi non-verbală
  • barierele de comunicare
  • comunicarea interpersonală şi relaţiile de colegialitate
  • comunicarea eficace în organizaţii
  • instituirea unui climat de comunicare deschis
  • aplicaţii practice ale unei comunicări eficiente
  • metode de comunicare în organizaţii: avantaje şi dezavantaje
  • structura unei prezentări de succes
  • atitudinea corectă în comunicare

Cui se adresează:

Cursul este potrivit pentru orice membru al unei organizaţii.

Durata: 2 zile

Cursul a mai fost derulat pentru organizaţiile: Genesys (companie IT); Holcim (materiale de construcţii); Axe (companie IT&C); Kober (vopseluri); Active Step (distribuţie FMCG); POZITIV Consulting (proiectare construcţii); Hinter Software (IT); Renault-Dacia (autoturisme); CODECS (învăţământ la distanţă), etc.

Trainer: Eduard Leoveanu / Emilia Cernăianu

Solicitaţi acum o oferta personalizată pentru organizaţia dumneavoastră!

Pentru ca oferta noastră de curs să reflecte cât mai bine nevoile organizaţiei dumneavoastră, este nevoie să cunoaştem obiectivele sumare pe care doriţi să le dobândiţi în urma cursului, domeniul de activitate, numărul de persoane pe care doriţi să le înscrieţi la curs, durata cursului, şi eventual bugetul alocat pentru instruire.

Pentru informații suplimentare, trimiteți un mesaj la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 Feedback curs comunicare:

Horia Radu - Hinter Software
"În organizaţia noastră comunicăm foarte mult. Comunicarea este esenţială, şi ne consumă cel puţin la fel de mult timp că scrierea de cod. Facem şedinţe dese, că în orice organizaţie de IT. La curs am conştientizat că fiecare comunica şi percepe diferit mesajele, şi că trebuie să aplicăm anumite reguli de comunicare la nivel de departament. La 3 luni de la terminarea cursului de comunicare internă, avem rezultate concrete: şedinţele sunt mai scurte şi mai clare, toată lumea ştie mai bine ce are de făcut, şi coeziunea echipei este mai bună."

Feedback

Back to top
Contactează-ne ACUM