Curs Comunicare Persuasiva si Copywriting pentru Afaceri

Preț: 282 Lei / 355 Lei
Organizator:Academia Britanica de Afaceri si Comunicare
Tip:Cursuri online
Categorie:Comunicare, Comunicare-PR, Comunicare
Scurtă descriere:

Inscrierea la cursul de Comunicare Persuasiva si Copywriting pentru Afaceri este o decizie plina de avantaje, indiferent de domeniul din care proveniti, deoarece veti beneficia de metode de comunicare persuasiva concrete si verificate de catre un specialist cu experienta in domeniu, care le si utilizeaza in practica.

Chiar daca poate parea dificil sau complicat sa scrii un text persuasiv, stilul de prezentare este direct si concret, intr-un limbaj accesibil si axat doar pe practica si cu foarte, foarte multe exemple si studii de cazuri reale incat totul devine mult mai usor de inteles si aplicat.

Vom invata intr-un timp scurt tehnici si metode pe care le-ati crezut greoaie si dificil de aplicat precum principiul reciprocitatii in persuasiune, legea falsei limitari, metoda angajamentului gradual cand dorim ca oamenii sa faca ceva pentru noi, metoda consensului atunci cand dorim ca oamenii sa fie de accord cu ideile noastre sau metoda apropierii pentru a genera incredere in idei, relatii sau oferte de vanzare. Si mai multe metode practice puteti afla consultand programa detaliata de la modulul 2.

De asemenea, vom invata practic cum sa realizam si sa utilizam in viata reala advertoriale, CV-uri care sa atraga atentia angajatorilor, prezentari in public, comunicate de presa, texte publicitare sau articole si lucrari stiintifice precum lucrarile de licenta, dizertatie ori doctorat.

Vom lucra impreuna doar cu exemple si situatii concrete si veti primi feedback constant si rapid, iar sistemul de lucru este unu la unu, dumneavoastra cursantul impreuna cu trainerul sau mentorul dumneavoastra. Cursul de Comunicare Persuasiva si Copywriting pentru Afaceri implica un program de studiu flexibil, iar costurile sunt printre cele mai accesibile.

Acest curs este de o importanta capitala daca lucrati in PR, Marketing sau Vanzari, ori in orice domeniu care impune scrierea de mesaje care trebuie sa vanda sau sa convinga - doar scriind texte care respecta princiipiile persuasiunii putem crea impact, vanzari … si iesim castigatori in orice ne-am propus.

Ca sa va convingeti, va recomandam sa consultati programa detaliata a cursului unde veti descoperi deja care sunt tehnicile aplicate in persuasiune si apoi, veti putea invata sa le aplicati si dumneavoastra.

Cursurile se adreseaza atat incepatorilor cat si persoanelor cu cunostinte la nivel mediu, care doresc sa ajunga la un nivel avansat.

CUM SE INVATA?

Cursurile se desfasoara onlinein cadrul unei aplicatii profesioniste de e-learning si din contul dvs. personal de cursant veti participa la activitatile de curs.

Dumneavoastra veti avea un cont de cursant pe site in cadrul unei aplicatii profesioniste de  e-learning intr-un sistem britanic de invatamant si in fiecare saptamana se aloca cate o  lectie noua la fiecare curs in parte impreuna cu activitatile de curs: studii si  simulari de cazuri reale din Romania.

Suporturile de curs sunt concise, bine structurate si la obiect si veti invata practic, acel cum se face in realitate, nu teorie de dragul teoriei cum se intampla in sistemul romanesc.

Din momentul alocarii activitatilor de curs aveti  la dispozitie 3 saptamani sa participati IN ORICE ZI SI LA ORICE ORA si la fiecare sfarsit de saptamana asistentii de curs intervin, evalueaza activitatea si raspund la dialogurile private.

ORICAND veti avea intrebari sau nelamuriri veti putea deschide un dialog privat pe care il vede doar asistentul de curs

De asemenea, cursurile sunt interactive, veti putea comunica atat cu colegii de curs cat si cu asistentul, diferit de  asistentii de curs, care va va monitoriza activitatea la cursuri si va transmite  notificari atunci cand va fi cazul atat pe email cat si telefonic.

Recunoastere Diploma la nivel national si european
Conform legii privind formarea adultilor, diplomele pentru cursurile de perfectionare si training se elibereaza in regie proprie cu recunoastere atat la nivel national cat si european, inclusiv la Registrul Comertului la autorizarea PFA. De asemenea cursantii pot beneficia de suplimentele de diploma, inclusiv suplimentul Europass care face incadrarea in framework-ul european de educatie.

Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de peste 11 ani pe piata romaneasca si pana acum au fost urmate peste 60.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.

Companii precum: E.on, Vodafone, Volvo Romania, Mega Image, Dedeman, Bunge, Gecad cat si clienti guvernamentali precum Comisia Nationala de Acreditare a Spitalelor sau Agentia de Dezvoltare Regionala Vest au ales cursurile noastre pentru perfectionarea angajatilor sai chiar din pozitiile de top management.

CE SE INVATA?

Lecţia 1 1. Cum putem intelege si construi mesaje persuasive
  1.1. Cum putem intelege modul in care sunt construite mesajele persuasive
1.2. Modele practice de construire a mesajelor persuasive
1.2.1. Cum putem convinge prin modelul inductiei
1.2.2. Cum putem trage concluzii cu impact prin modelul deductiei
1.2.3. Cum putem da autoritate si greutate unei idei prin modelul analogiei
1.2.4. Cum putem darama o concluzie prin modelul dezbaterii
1.3. Cum putem identifica erorile de argumentare in mesajul persuasiv
1.3.1. Cum sa ne ferim de generalizarea excesiva si care sunt pericolele acesteia
1.3.2. Cum sa devalidam explicatiile care nu sunt valide prin metoda explicatiei adhoc
1.3.3. Cum sa evitam un raspuns prin metoda argumentului "atac la persoana"
1.3.4. Cum sa devalidam o concluzie falsa prin metoda falsei legaturi cauzale
1.3.5. Cum sa reducem posibilitatea de a raspunde vag prin metoda simplificarii excesive
1.3.6. Cum contracaram concluziile eronate prin metoda analogiei si deductiei eronate
1.3.7. Cum sa identificam cand interlocutorul nostru este indecis prin metoda autocontradictiei
Lecţia 2 2. Cum sa redactam cu usurinta texte persuasive
  2.1. Cum sa comunicam pe limba celor care ne citesc prin analiza audientei
2.2. Scheme practice pentru conceperea rapida de mesaje persuasive
2.2.1. Cum sa starnim reactii prin asocierea cu prestigiul prin schema stimul-reactie 
2.2.2. Cum sa ajungem usor la rezultatul final prin schema cognitiva
2.2.3. Cum sa facem oamenii sa isi schimbe motivatia prin sublinierea unei necesitati utilizand metoda schemei motivationala
2.2.4. Cum sa cream impact prin referirea la traditii si varsta utilizand schema sociala
2.2.5. Cum sa cream impact pentru un public foarte general prin metoda schemei bazata pe personalitate
2.3. Cum sa utilizam cu subtilitate tehnicile de manipulare pentru a convinge
2.3.1. Cum sa convingem subtil prin tehnica "piciorul-in-usa"
2.3.2. Cum sa ceri foarte mult pentru a ti se aproba cat doresti in realitate utilizand tehnica "trântitul-usii-in-fata"
2.4. Cum sa utilizam cu usurinta in practica principiile de aur ale persuasiunii
2.4.1. Cum sa sugeram intoarcerea favorurilor prin utilizarea principiului reciprocitatii 
2.4.2 .Cum sa utilizam legea falsei limitari pentru a face foarte atractiva o oferta sau propunere
2.4.3. Cum ne asociem mesajul cu o persoana cu autoritate in domeniu si cu notorietate pentru a putea convinge
2.4.4. Cum sa facem oamenii sa raspunda la o cerinta mare prin aplicarea principiului anagajementului prin care le cerem maiintai sa faca actiuni mici ajungand gradual la a le cere sa realizeze cerinte mari
2.4.5. Cum sa aplicam in practica principiul apropierii pentru a crea incredere 
2.4.6. Cum sa facem ca oamenii sa fie de acord cu ideile noastre prin aplicarea principiului consensului si sa vedem concret cum oamenii adera mult mai usor la o idee la care au aderat deja si altii
2.5. Cum realizam concret fiecare pas in procesul de convingere
2.5.1. Cand sa plasam mesajul persuasiv pentru a ne impunerea prezenta
2.5.2. De ce este importanta atragerea atentiei in procesul de convingere
2.5.3. Care sunt lucrurile importante de care trebuie sa tinem cont la intelegerea mesajului
2.5.4. Cum sa transmitem un mesaj persuasiv aplicand pastrarea noii convingeri
2.5.6. Cum sa atragem atentia la finalul mesajului persuasiv pentru a indemna la actiune publicul
Lecţia 3 3. Cum sa ne ordonam strategic ideile intr-un mesaj persuasiv pentru a avea impact
  3.1. Cum ne gasim ideile pentru mesajul persuasiv
3.1.1. Cum utilizam avantajele scrierii libere (free writing)
3.1.2. Cum realizam brainstormingul pentru a culege foarte multe idei creative
3.2. Cum sa realizam practic planificarea continutului mesajului persuasiv
3.3. Cum sa intelegem concret in ce ordine expunem ideile pentru a avea impact
3.3.1. Cum sa expunem etapele evolutiei subiectului din mesaj utilizand ordonarea conform axei temporale
3.3.2. Cum sa subliniem detaliile legate de imagine, spatiu si impresii utilizand ordonarea conform axei spatiale
3.4. Cum ordonam ideile intr-un text argumentativ
3.4.1. Cum utilizam comunicarea de la general la particular si care sunt avantajele
3.4.2. Cum sa utilizam inteligent regula celor cinci intrebari
3.4.3. Cum sa introducem intr-un mod natural informatii noi utilizand metoda de ordonare de la cunoscut la necunoscut
3.4.4. Cum sa utilizam argumentele pentru a da putere unei idei utilizand metoda pro - contra
3.4.5. Cum sa mentinem treaza atentia de-a lungul mesajului utilizand gradarea ascendenta
3.4.6. Cum sa scriem reguli si manuale de utilizare care par foarte usoare utilizand metoda de la simplu la complex
3.5. Cum dezvoltam practic planul de redactare al mesajului persuasiv
3.5.1. Cum sa ne folosim de exemple si detalii pentru a crea impact
3.5.2. Cand ne avantajeaza folosirea de comparatii si de aspecte contrastante
3.5.3. Cum sa subliniem aspecte importante prin utilizarea legaturiiintre cauza-efect
3.5.4. Cum sa demonstam o idee noua printr-o idee deja acceptata utilizand analogia
Lecţia 4 4. Cum sa utilizam limbajul pentru a crea impact in textele persuasive
  4.1.Cum sa ne folosim de limbaj pentru a crea impact
4.1.1. Cum sa utilizam exprimarea cu "Eu" pentru a trezi interesul
4.1.2. Cum sa facem propuneri utilizand exprimarea cu Tu/Voi
4.1.3. Cum sa castigam increderea prin incadrarea intr-un tot intreg prin exprimarea cu Noi
4.1.4. Cum sa atragem atentia pentru ca publicul sa ne citeasca detaliile despre produs utilizand tehnica "Ce anume"
4.1.5. Cum sa subliniem beneficiile pentru cei care ne citesc mesajul utilizand tehnica Adica
4.1.6. Cum sa cream claritate si credibilitate utilizand functia Imagini
4.2. Ce face un limbaj sa fie viu, expresiv sau explicit, eficient, persuasiv
4.2.1. Cum sa identificam si sa ne ferim cu strictete de limbajul de lemn
4.2.2. Trucuri creative pentru crearea unui "limbaj viu"
4.3. Imaginea, impresia, impactul si corectitudinea textului
4.3.1. Principii de baza in tehnoredactare
4.3.1.1. De ce este importanta folosirea caracterelor diacritice (românesti)
4.3.1.2. Cum folosim corect spatiile
4.3.1.3. Cum impartim corect in text paragrafele
4.3.1.4. Alinierea si spatierea textului
4.3.1.5. Cum sa utilizam cifrele si "bullet-urile"
4.3.1.6. De ce este important ca intotdeauna sa recitim textul
Lecţia 5 5. Cum sa ne gestionam eficient limbajul atunci cand dorim sa cream impact
  5.1. Cum sa facem apel la intuitia si sentimentele cititorului prin denotatia si conotatie
5.2. Secrete pentru utilizarea persuasiunii subliminale
5.2.1. Cum sa utilizam stimulii subliminali
5.2.2. Cum functioneaza si poate fi aplicat advertisingului subliminal
5.2.2.1. Cum sa intelegem modul de functionare al neuromarketingului
5.2.2.2. Unelte de autoinducere a unei stari publicului
5.2.2.3. Unelte subliminale pentru influentarea unei decizii
5.2.2.4. Cum sa utilizam background auditiv sau olfactiv pentru a induce o stare de bine 
5.2.2.5. Cum sa intelegem propaganda comerciala sau guvernamentala la nivel subliminal
5.2.3. Strategii pentru a determina un raspuns favorabil din partea cititorilor
5.2.3.1. Cum inseram cuvintele cheie si cum le subliniem pentru a atrage atentia
5.2.3.2. Cum utilizam repetitia pentru a primi un raspuns favorabil
5.2.3.3. Cum utilizam sugestia pentru a primi un raspuns favorabil
5.3. Cum sa intelegem importanta brief-ul textului si cum il putem utiliza
5.4. Ce contine practic un brief pentru un mesaj creativ
Lecţia 6 6.Cum scriem texte cu impact din domeniul afacerilor
 

6.1. Care sunt regulile de baza care se aplica la redactarea textelor pentru afaceri
6.2. Cum sa comunicam eficient si cu impact cand transmitem un memo
6.3. Ce creaza impact la realizarea scrisorii de afaceri
6.4. La ce trebuie sa fim atenti cand realizam un raport
6.5. Sfaturi pentru construirea unei prezentari cu impact in Powerpoint
6.6. Care sunt regulile de baza in comunicarea prin email pentru a denota profesionism

Lecţia 7 7. Cum scriem textele de promovare personala - CV-ul, scrisoarea de intentie si de motivatie
  7.1. Ce face concret un CV sa fie bun si citit cu atentia cuvenita de catre angajator
7.1.1. Cum ne prezentam detaliile personale in CV
7.1.2. Pe ce insistam la prezentarea educatiei si a studiilor in CV
7.1.3. Ce are nevoie si se astepta sa auda angajatorul la rubrica experienta profesionala
7.1.4.Cum comunicam eficient informatiile in sectiunile "alte aptitudini" si hobby din CV 
7.1.5. Cum ne prezentam referintele si recomandarile in CV
7.1.6. Sfaturi practice pentru a face un CV sa aiba succes
7.2. Sfaturi esentiale pentru redactarea unei scrisori de intentie cu impact si care sa obtina raspunsul angajatorului
7.3. Care sunt elementele cheie din scrisoarea de motivatie pentru a ne diferentia de celelalte sute de candidati
Lecţia 8 8. Cum scriem textele pentru mass-media
  8.1. Ce trebuie sa facem pentru ca un comunicat de presa sa capete valoare de stire pentru a fi publicat
8.1.1. Cum sa utilizam notorietatea, impactul si proximitatea in comunicatul de presa pentru a crea impact
8.1.2. Cum sa ne folosim de controversa pentru a atrage atentia in comunicatul nostru de presa
8.1.3. Avantajele implicarii personalitatilor pentru a atrage atentia cititorilor
8.1.4. Cum sa utilizam neobisnuitul pentru a ajunge sa fie publicat comunicatul nostru de presa
8.2. Cum sa utilizam corect si sa realizam stirile - hard news si softnews
8.3. Cum sa utilizam in comunicare concizia, credibilitatea, fluenta si claritatea pentru a crea impact
8.4. Cum sa asezam profesionist in pagina un comunicat de presa pentrua crea o impresie pozitiva asupra cititorilor/jurnalistilor
8.5. Cu ce ocazii se poate emite un comunicat de presa care sa ne asigure si impactul dorit
8.6. Ce este deosebit la redactarea textelor pentru online
8.7. Cum utilizam newsletter-ul pentru a comunica cu angajatii sau cu clientii si ce creaza impact in newsletter
Lecţia 9 9. Ce creaza concret impact in textele publicitare
  9.1. Cum sa realizam texte publicitare cu impact urmand pasii din modelul AIDA
9.2. Reguli de baza pentru stimularea achizitiei in textele publicitare
9.3. Studiu de caz pentru a intelege comunicare persuasiva pentru un afis publicitar
9.4. Exemple concrete de sloganuri care creaza impact - sloganul: declarativ, interogativ, provocator, testimonial, stire, de identificare, chilipir, joc de cuvinte si umoristic
9.5. Cum scriem texte de impact pentru reclamele din mediul audiovizual
9.5.1. Ce conteaza cel mai mult la scenariul tip felia de viata
9.5.2. Cand putem utiliza reclama de tip jingle
9.5.3. Cum putem atrage atentia prin scenariu umoristic
9.5.4. Care sunt elementele cheie la scenariul tip interviu
9.6. Cum realizam storyboard-ul unei reclame
9.7. Cand putem alege advertorialul ca forma de promovare pentru a fi mai credibili decat printr-un mesaj publicitar
9.8. Cum sa insistam pe aranjarea in pagina, prezentarea beneficiilor si a continutul sub forma de poveste usor de citit pentru a crea impact si credibilitate in advertorial
9.9. Exemple si modele de advertoriale creative care creaza impact maxim
Lecţia 10 10. Ce este important sa urmarim atunci cand realizam texte pentru mediul academic
  10.1. Cum sa acordam atentia cuvenita in rezumatul critic la erorile de argumentare, daca este autorul obiectiv, daca se poate citi printre randuri si cum sunt prezentate sursele de informare
10.2. Cum sa impartim profesionist rezumatul respectand regula prezentarii ideii pe scurt si apoi a evaluarii critice a ideilor principale
10.3. Strategii de lectura rapida a textelor de dimensiuni mari
10.4. Cum stabilim intrebarea de cercetare ca parte critica a unei lucrari de dizertatie
10.5.Care sunt partile concrete ale unei lucrari de cercetare 
10.6. Care sunt partile concrete ale referatului stiintific
10.7. Reguli de aur la redactarea lucrarilor stiintifice, inclusiv a lucrarilor de dizertatie

 

 

Feedback

Back to top
Contactează-ne ACUM